ATENTIE LA FESTIVALURI!

Am creeat acest blog ,in intampinarea parintilor pentru a afla ce festivaluri nationale si internationale nu respecta munca copiilor.
Cei care ati participat la diverse festivaluri si aveti nemultumiri in legatura cu desfasurarea festivalului,cu juriul ,organizatorii ,le puteti posta pe acest blog,pentru a afla si alti parinti.
Puteti sa ne scrieti pe adresa atentielafestivaluri@yahoo.com

vineri, 7 septembrie 2012

Stelute Sibiene

In 6 septembrie,Federatia Star Music Romania avandu-l ca presedinte pe dl Oprea Costica  a organizat festivalul Stelute Sibiene la Sibiu.
Desi se promiteau premii care constau in trofeu si medalie si produse Avon,nu s-a dat decat trofeu.
In juriu au fost 2 membri.Unul un profesor de la Palatul Copiilor Sibiu care avea copii in concurs si o asa zisa doamna Soprana la Opera din Galati pe nume Margareta Dumitrache care era si presedinta juriului.
Aceasta doamna a dat note f mici ,dupa bunul ei plac,fara sa ttina cont de  cat de corect au prestat concurentii.Nu s-a dat premiul 1 ceea ce pare innacceptabil.
taxa a fost de 60 de lei.Sonorizarea a fost sub orice critica.Desi pe blogul festivalului erau grupe de varsta,nu s-a tinul cont.

2 comentarii:

  1. Un comentariu de pe facebook
    "Ooofff, sunt atât de multe de povestit pe acest domeniu...Ne bucurăm că s-a deschis un asemenea "loc de dat cu capul" pe tema aceasta atât de delicată a festivalurilor pentru copii. Numele meu este Victor Mihalache şi conduc grupurile "Şcoala Şcoala Micilor Vedete Târgovişte şi "Clubul Victorioşilor". Am participat cu 10 copii şi tineri din grupuri la "Steluţe sibiene" şi ne-am luat, vorba românului, o mare ţeapă. Să o iau cu începutul...Pe blogul Federaţiei Star Music ( sună foarte pompos, nu? ) am găsit date despre acest festival. Marile premii anunţate de Costică Oprea, preşedintele "Federaţiei" erau extrem de tentante: participarea la un festival la Piacentza, ân Italia, trofee, medalii, diplome, bani şi premii de la Compania Avon. Dar la faţa locului...surpriză de proporţii; nimeni nu a meritat nici Trofeu Star Music şi nici premiul I, aşa că, adio Italia, adio Avon, adio medalii. Toate acestea le-a introdus domnul Oprea în nişte genţi încăpătoare şi dus a fost cu ele şi cu taxele ( piperate ) de înscriere ( 60 de lei de participant ).
    Instalaţia de sunet a fost cea de conferinţe a hotelului gazdă, total improprie pentru cântat. Pentru că nu a sosit în juriu doamna Carmen Fulger ( aşa a spus domnul Oprea şi o rugăm pe doamna Fulger să ne transmită dacă a avut invitaţie la Sibiu şi nu i-a răspuns organizatorului în toată acea dimineaţă la telefon ) a pus în juriu un profesor sibian, care avea peste 10 elevi în concurs şi pe o doamnă Mrgareta Dumitrache, pe care a prezentat-o ca solistă a Teatrului din Galaţi. Cu ordine clare de la "stăpânire" să nu existe nici o notă peste 9,50, ca să nu rămână domnul Oprea fără produsele Avon, medalii ci burse italieneşti, cei doi au "însăilat" o jurizare presărată cu grave prejudicii aduse limbii române şi cu "prietenii" fireşti : "Astăzi nu ai cântat prea bine, o să discutăm noi la clasă, dar îţi dau 9,90 pentru că ştiu ce poţi.", Atunci când Juriul Părinţilor a explicat că nu sunt condiţii de cântat live, li s-a răspuns cu nonşalanţă că asta e, cine e bun cântă oricum.
    După ce afăcut o premiere cel puţin dubioasă, domnul Oprea s-a apucat să bage în plase medaliile şi restul de trofee neacordate şi a luat "poziţia mutului" când a fost chestionat în privinţa nerespectării celor anunţate iniţial în regulament. A înghiţit cu stoicism şi strigătele de "Huo!" şi apelativele gen "Hoţii" şi şi-a văzut de treabă cu gândul că săptămâna viitoare îşi va găsi alţi fraieri la Bacău şi la Braşov.peste douî săptămâni alţii şi tot aşa- Asta în timp ce copiii plângeau, iar părinţii îşi revărasu mânia care pe unde putea. Toate acestea au fost filmate de o echipă de televiziune şi putem oricând proba cu imagini şi cu declaraţiile celor prezenţi.
    Sigur că sunt multe de spus şi despre alte festivaluri în care profesorii îşi jurizează elevii, iar compozoitorii îşi jurizeză proriile creaţii. Dar despre toate vorbim la momentul oportun, Deocamdată ne bucurăm că a apărut acest loc în care, cei cu coloană vertebrală şi cu dragoste faţă de copii, să spună ce este în eneregulă cu aceste festivaluri, Rugămintea este să nu vă ascundeţi sub un anonimat prost înţeles şi să nu mai lăsaţi să moară şi capra vecinului. Că aşa se cam practică pe la noi: "Lasă să ia şi alţii ţepă, dacă mie mi s-a întâmplat!". Eu zic că e păcat, mai ales când astfel de indivizi îşi permit să se joace cu sentimentele şi cu munca asiduă a copiilor."

    RăspundețiȘtergere
  2. NU STIU PREA MULTE DESPRE ACEASTA FEDERATIE , INSA DIN CATE AM CITIT SI AM AUZIT , DOMNUL OPREA ESTE UN HOT SI UN EXCROC CARE FUGE CU BANII SI CARE URMA SA FIE DAT IN JUDEACATA DE CINEVA DE LA MINISTER IN URMA COLABORARII CE ACESTA. ASADAR , AM FOST SFATUUT LA MODUL CEL MAI SERIOS SI SINCER SA FUG CAT POT DE ACEASTA FEDERATIE PT CA CU CATEVA ZILE INAINTE MA PREZENTASEM PT O ASA ZICA "ANGAJARE" CA FACAND PARTE DIN JURIU. CE POT SA MAI SPUN ESTE CA AM FOST CHEMAT DE POMANA CU VREO 2 ORE INAINTEA INCEPERII CONCURSULUI ,AM FOST PRIMIT ASA,CU O NONSALANTA MAXIMA , NU S-A TNUT PREA MULT CONT DE PREZENTA MEA ACOLO ,DECAT DOAR LA JURIZARE SI LA ACORDAREA PREMIILOR ,IAR CAT TIMP AM ASTEPTAT SA INCEAPA CONCURSUL PROPRIU ZIS AM FOST TRATAT CU TOTALA INDIFERENTA SI MI S-A SPUS CA VOI FI CONTACTAT DE O DOAMNA CUNOSCUTA DE MINE,SPUNANDU-MI-SE CA VOI FI CONTACTAT ZILELE URMATOARE. BINEINTELES CA NU A FOST NICI VORBA DE ASA CEVA IAR LA URMATOARELE TELEFOANE DATE DOMNULUI OPREA ,ACESTA SE SIMTEA DEJA PLICTISIT SI TOT SPUNEA SA MA APUC EU SA FAC NU STIU CE ,MAI EXACT,CITEZ " SA PUN OSUL LA TREABA" , ASADAR , DOMNULE VICTOR MIHALACHE , VA DAU DREPTATE MAXIMA PENTRU CELE SPUSE MAI SUS SI VA ROG SA POSTATI TOT CE STITI DESPRE ACEST EXCROC CARE DUPA PAREREA MEA NU SE POATE NUMI DOMN PT CA NUMAI GURA-I DE EL SI VA MULTUMESC FOARTE MULT PENTRU POSTAREA PE CARE ATI FACUT-O AICI !! NUMAI BINE SI DOAMNE AJUTA !!

    RăspundețiȘtergere